ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Α Ι Τ Η Σ Η ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ……………….……. ……………………………………………… Α.Μ. (…………………) Κατηγ./Ειδικ………………..………….…… Υπηρ. Κλιμάκιο…………………….……… Τηλ. ………………………………………… Τόπος & Ημερομηνία……………….…….. ΘΕΜΑ: ΄΄Παρακράτηση εισφοράς για Συνδικαλιστική Οργάνωση΄΄ Βεβαιώνω ότι ο/η μισθωτός/ή ………………………………….…………… προσήλθε αυτοπροσώπως και υπέγραψε παρουσία μου την παρούσα αίτηση. Ο/Η Βεβαιών/ούσα Υπογραφή/Σφραγίδα Κοιν/ση - Σωματείο εγγραφής …………………………… - Σωματείο διαγραφής…………………………… Υπόδειγμα 2 ΠΡΟΣ: ΔΟΛ/Τομέα Μισθοδοσίας Μέσω (Υπηρ. Κλιμ. μισθωτού) Σας εξουσιοδοτώ από λήψεως της παρούσας να παρακρατείτε από το μηνιαίο μισθό μου την εκάστοτε ισχύουσα μηνιαία εισφορά υπέρ του Σωματείου με την επωνυμία ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΔΕΗ Κωδικός 758 στο οποίο είμαι εγγεγραμμένος/η. Tαυτόχρονα ανακαλώ την προηγού-μενη δήλωσή μου υπέρ του Σωματείου……………………………………………………………………………. Κωδικός ………… του οποίου έπαυσα να είμαι μέλος. Ο/Η αιτών/ούσα

Σχόλια